پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
Google Earth Pro 7.1.8.3036 Portable شبیه ساز کره زمین
نوشته شده در پنج شنبه 14 بهمن 1395
بازدید : 302
نویسنده : سهیل

نرم افزار شبیه ساز کره زمین به صورت 3 بعدی جزء اولین نرم افزارهای سه بعدی سازی کره زمین به صورت کاملا واقعی بود.به طوری که ماهواره های قرار  گرفته شده در جو زمین هر چند وقت یک بار تصاویر این نرم افزار را به روز میکنند.برای اجرای این نرم افزار به صور ایده آل پیشنهاد میکنیم حتما از اینترنت پر سرعت استفاده نمایید.زیرا برای بارگزاری تصاویر با کیفیت این نرم افزار از سرورهای گوگل نیاز به سرعت بالایی دارید.همچنین این نرم افزار با کارت های گرافیکی Geforce و ATI به درستی کار میکند و شتابدهنده گرافیکی DirectX و از تکنولوژی OpenGL برای رندر کردن تصاویر استفاده مینماید. نرم افزار گوگل ارت ورژن حرفه ای قادر است نماها و ساختمان ها را به طور سه بعدی برای شما شبیه سازی کند.همچنین این نرم افزار با نرم افزار Google Skechup نیز سازگار است.تغییران زیادی در این نرم افزار نسبت به نسخه رایگان آن که قابل دانلود از خود سایت گوگل است اعمال شده که پیشنهاد میکنیم از سایت سازنده نرم افزار برای دیدن تغییرات بازدید نمایید

Google Earth


:: موضوعات مرتبط: برنامه , ,
:: برچسب‌ها: farsifilm , gogle earth , گوگل ارس فارسی فیلم , ,



دانلود نسخه فارسی بازی جنگ های صلیبی ۱ StrongHold Crusader
نوشته شده در دو شنبه 13 ارديبهشت 1395
بازدید : 336
نویسنده : سهیل

اگر اهل بازی های استراتژیک باشید حتما نام بازی StrongHold Crusader یا همون قلعه ۱ به گوشتون خورده . این بازی یکی از جذاب ترین و محبوب ترین بازی های استراتژیک است که از همان سال ۲۰۰۳ که ساخته شد تا الان همچنان طرفداران زیادی دارد . به همین دلیل امروز در دانلود کده نسخه فارسی این بازی رو به صورت رایگان و مستقیم برای شما آماده کرده ایم .

همانطور که گفته شد سبک بازی استراتژیک هست و موضوع آن جنگ های خلیفه های مسلمان و پادشاهان مسیحی در طول جنگ های صلیبی میباشد که شما میتونید در بازی به انتخاب خود یکی از این خلفا یا پادشاهان باشید. بازی دارای امکانات و گستردگی های زیادی مثل انواع سربازان و شوالیه های مسیحی و سوارکاران عرب است . شما میتونید دور قلعه خود خندق کنده و آن را از آب پر کنید ! یا میتوانید منجنیق بسازید و دیوار دشمن را تخریب کنید !

نسخه فارسی بازی جنگ های صلیبی 1


:: موضوعات مرتبط: برنامه , بازی , ,



نرم افزار تغییر صدا - MorphVOX Pro 4.4
نوشته شده در پنج شنبه 20 اسفند 1394
بازدید : 305
نویسنده : سهیل

دانلود نرم افزار تغییر صدا

MorphVOX Pro 4.4

 

 

نرم افزار تغییر صدا - MorphVOX Pro 4.4

 

 

نرم افزار MorphVOX Pro یک ابزار کامل برای تغییر صدا است. توسط این نرم افزار میتوانید صدای خود را به هر شکلی که میخواهید تغییر دهید و یا افکت های مختلف به آن اضافه کنید.

 

تبدیل صدای شما به صدای زن، مرد، بچه، و صدای رباتیک از جمله امکانات این نرم افزار است.

 

از سایر قابلیت های این نرم افزار میتوان به اضافه کردن افکت های مختلف به صدا، قرار دادن بک گراند های گوناگون برای صدا، زیر و بم کردن صدا، حذف صداهای محیط، و ... اشاره کرد.

 

یکی از امکانات مهم این نرم افزار، تغییر صدا به صورت زنده است. یعنی میتواند صدای دریافتی از میکروفن را در همان لحظه تغییر دهد. به این ترتیب میتوانید در چت روم ها و نرم افزارهای چت صوتی (مثل اسکایپ) با صدایی غیر از صدای خودتان صحبت کنید.

 

در ادامه مطلب میتوانید با مهم ترین ویژگی های نرم افزار تغییر صدای MorphVOX Pro آشنا شوید.


:: موضوعات مرتبط: برنامه , ,
:: برچسب‌ها: صصص , بشقسهبهمئ , مخطذمخل , زخئ&مطذ& ,



نرم افزار آهنگ سازی FL Studio Producer Edition 12.0.2
نوشته شده در سه شنبه 18 اسفند 1394
بازدید : 185
نویسنده : سهیل

امروزه اگر نگاهى به دور و اطراف خود بیاندازید، تأثیر غیرقابل انکار کامپیوتر و نفوذ آن را در زمینه‌هاى مختلف مشاهده خواهید کرد. اکنون دیگر حتى یک کاربر عادى خانگى مى‌تواند کارهایى را مانند ساخت و ویرایش صدا و تصویر انجام دهد که در گذشته انجام آن‌ها نیازمند امکانات، ابزار و دانش خاصى بوده است. FL Studio یکی از معروف ترین و حرفه ای ترین نرم افزار های آهنگ سازی و ساخت موسیقی است . این نرم افزار با در اختیار قرار دادن امکانات متعدد برای کاربران و همچنین ابزارهای پیشرفته کمک شایانی در زمینه آهنگ سازی می نمایند. این استودیوی موسیقی به جهت ویژگی های خود و در بسیاری از موارد، با ویژگی های نوآورانه خود، در لیست استودیوهای حرفه ای موسیقی قرار می گیرد. همچنین این نرم افزار در طی سالیان دراز موفق به دریافت جایزه های معتبر گردیده و از آن به عنوان برترین های صنعت موسیقی یاد می گردد.

 

FL%20Studio%2012.0.2 نرم افزار آهنگ سازی FL Studio Producer Edition 12.0.2

 


:: موضوعات مرتبط: برنامه , ,



نرم افزار آهنگ سازی حرفه ای - MAGIX Music Maker Suite 18
نوشته شده در دو شنبه 10 اسفند 1394
بازدید : 222
نویسنده : سهیل

دانلود نرم افزار آهنگ سازی حرفه ای

MAGIX Music Maker Suite 18

 

 

یک نرم افزار حرفه ای و کامل برای آهنگ سازی میخواهید؟ نرم افزار MAGIX Music Maker در خدمت شماست!


:: موضوعات مرتبط: برنامه , اموزش , ,



آموزش کامل کار با نرم افزار Reaper با Ask Video: Reaper
نوشته شده در دو شنبه 10 اسفند 1394
بازدید : 324
نویسنده : سهیل

Cockos REAPERیک نرم افزار قدرتمند برای ضبط ، تنظیم ، ویرایش ، میکس ، پردازش و رندر فایل های صوتی می باشد. این نرم افزار مجموعه گسترده ای از ویژگی ها نظیر افکت های فراوان ، نمونه پروژه و… را برای ویرایش و تنظیم فایل های صوتی در اختیار شما قرار می دهد. قابلیت پشتیبانی از ASIO ، ویرایش آیتم های چندگانه MIDI ، سبک سازی نوین با مخلوط کردن چند آهنگ در یک تراز ، ویرایش و بهینه سازی ظاهر نرم افزار، ویرایش خطی فایل های صوتی متراکم ، بهبود کیفیت و تنوع خروجی ها ، پشتیبانی از پلاگین ، ضبط کامل صدای مولتی ترک و MIDI و… از دیگر امکانات این نرم افزار به شمار می آیند. استفاده کامل از قابلیت های REAPER تنها با استفاده از کامپیوتر خود و یک میکروفن و همچنین در استودیوی ضبط حرفه ای امکان پذیر می باشد.

حال کمپانی معتبر Ask Video به آموزش این نرم افزار بی نظیر پرداخته است. این مجموعه آموزشی شامل ۴ قسمت متفاوت با نام های: ۰۱ Introduction to Reaper، ۰۲ Working With Audio، ۰۳ MIDI Instruments and Plugins، ۰۴ Mixing and Automation می باشد. همانطور که از نام های این قسمت ها پیداست، در هر یک از این قسمت ها به بررسی حرفه ای یک بخش متفاوت از بحث ضبط و میکس صدا و آهنگ سازی پرداخته می شود. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی بی نظیر را با لینک مستقیم و کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

aks video reaper آموزش کامل کار با نرم افزار Reaper با Ask Video: Reaper


:: موضوعات مرتبط: برنامه , اموزش , ,



ضبط ، تنظیم ، ویرایش فایل های صوتی با Cockos REAPER 5.04
نوشته شده در دو شنبه 10 اسفند 1394
بازدید : 173
نویسنده : سهیل

Cockos Reaperنرم افزاریست که جهت ضبط ، تنظیم ، ویرایش ، میکس ، پردازش فایل های صوتی ، صدا گذاری ، برش صدا و تمام فعالیت های حرفه ای که میشود در راستای فایل های صوتی انجام داد به شما کمک خواهد کرد ! این نرم افزار قدرتمند با ویژ گی ها و خاصیت های منحصر به فردش تا به حال موفق به کسب چند جایزه ی بین المللی معتبر از سازمان های متبوعه نیز شده است ! از جمله بهینه سازی هایی که در این نسخه از نرم افزار ارائه شده می توان به مواردی همچون : قابلیت ویرایش آیتم های چندگانه MIDI ، سبک سازی نوین با مخلوط کردن چند آهنگ در یک تراز ، ویرایش و بهینه سازی ظاهر نرم افزار توسط کاربر مورد نظر به دلخواه ، قابلیت ویرایش خطی فایل های صوتی متراکم ، بهبود کیفیت و تنوع خروجی ها ، پشتیبانی از پلاگین های بیشتر و … را می توان نام برد .

 

Cockos.Reaper.Cover ضبط ، تنظیم ، ویرایش فایل های صوتی با Cockos REAPER 5.04


:: موضوعات مرتبط: برنامه , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار Cockos Reaper, دانلود نرم افزار تنظیم آهنگ, دانلود نرم افزار دی جی, دانلود نرم افزار میکس آهنگ, نرم افزار Cockos Reaper با لینک مستقیم, نرم افزار برش فایل های صوتی, نرم افزار تنظیم کننده آهنگ, نرم افزار ویرایش آهنگ, نسخه جدید نرم افزار Cockos Reaper, ویرایش فایل های صوتی ,



بازدید : 140
نویسنده : سهیل

نرم افزار ScreenFlow یک ابزار قدرتمند ضبط ویدئو می باشد که به طور مستقیم از مانیتور شما فیلم ضبط می کند و خروجی های مختلفی می دهد که برای ارائه یک نرم افزار، ساخت نرم افزار آموزشی، دموی نمونه نمایشی، خود آموز ها و سرگرمی کاربرد دارد. نرم افزار ضبط فیلم مانیتور از تفسیر تصویر با متن، صدا و یادداشت روی صفحه نمایش با ایجاد اتوماتیک دموی نرم افزار ها پشتیبانی می کنتد. شما همچنین می توانید میزان فریم و کیفیت فشرده سازی فیلم را قبل از ضبط تعیین کنید. این نرم افزار برای سیستم عامل مک شرکت اپل می باشد.

 

ScreenFlow ضبط حرفه ای صفحه نمایش توسط ScreenFlow 5.0.5 – نسخه Mac


:: موضوعات مرتبط: برنامه , ,



بازدید : 167
نویسنده : سهیل

Xilisoft Video Editor نرم افزاری کاملا معتبر برای بریدن و چسباندن قطعات مختلف فایل های ویدیویی به همراه ابزارهایی جهت حذف قسمت های ناخواسته و تعیین کیفیت و حجم ویدیو می باشد. برای این نرم افزار بیت ریت ، تعداد فریم و حجم فایل مهم نیست و بدون هیچ محدودیتی میتواند با بیشترین سرعت فایل های ویدیویی را ویرایش کند. این نرم افزار میتواند به راحتی قطعات مختلف فیلم ها با فرمت های مختلف را به هم بچسباند و یک فایل ویدیوی واحد تشکیل دهد. یا قسمت های یک فیلم را بسته به انتخاب کاربر قطع و سانسور کند و یا اینکه یک فایل ویدیویی را به صورت دلخواه بسته به زمان بندی یا حجم فایل و یا به صورت کاملا دلخواه به قطعات مختلف تقسیم کند. این نرم افزار دارای پنجره ای کوچک جهت پیش نمایش فایل ویدیوی مربوطه است تا کاربر به راحتی بتواند نسبت به تعیین و مشاهده قسمت های مختلف فایل ویدویی اقدام کند. برای مشاهده فرمت های بسیار زیادی که این نرم افزار از آنها پشتیبانی میکند به ادامه مطلب بروید.

xilisoft video editor بریدن و چسباندن ویدیوها با Xilisoft Video Editor 2.2.0 build 20120901

 


:: موضوعات مرتبط: برنامه , ,
:: برچسب‌ها: بریدن و چسباندن ویدیوها با Xilisoft Video Editor 2 , 2 , 0 build 20120901 ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد