پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 352
نویسنده : سهیل

دانلود بازی کم حجم و کارتونی باب اسفنجی Sponge Bob برای کامپیوتر

بارها کارتون مشهور و زیبای باب اسفنجی را در برنامه های کودک دیده اید و نسخه های متفاوتی از کارتون های این شخصیت بامزه را مشاهده کرده اید . نام کامل این بازی زیبا باب اسفنجی و ماجرای پادشاه تریتون است . داستان بازی چنین است که پادشاه تریتون توسط دشمنان شروری زندانی شده و هرج و مرج حکمفرماست، حال وظیفه باب اسفنجی این است که هم محل حبس پادشاه تریتون را یافته و وی را آزاد کند و هم در برابر آشوب هایی که دشمنان در نبود حکمران به پا کرده اند ایستادگی کند . بازی سرگرم کننده و ماجرایی است که ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد . بازی کم حجم بوده و کرک شده می باشد در بازی 25 مرحله در 5 منطقه و مکان مختلف را تجربه خواهید کرد، 8 شخصیت منحصر بفرد و حرکات طنز و زیبای باب اسفنجی باعث شادی و لذت شما خواهد شد . امیدواریم این بازی بسیار جذاب مورد پسند شما عزیزان واقع شود .

دانلود در ادامه مطلب...

 


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی کم حجم و کارتونی باب اسفنجی Sponge Bob برای کامپیوتر& ,



دانلود نسخه فارسی بازی جنگ های صلیبی ۱ StrongHold Crusader
نوشته شده در دو شنبه 13 ارديبهشت 1395
بازدید : 336
نویسنده : سهیل

اگر اهل بازی های استراتژیک باشید حتما نام بازی StrongHold Crusader یا همون قلعه ۱ به گوشتون خورده . این بازی یکی از جذاب ترین و محبوب ترین بازی های استراتژیک است که از همان سال ۲۰۰۳ که ساخته شد تا الان همچنان طرفداران زیادی دارد . به همین دلیل امروز در دانلود کده نسخه فارسی این بازی رو به صورت رایگان و مستقیم برای شما آماده کرده ایم .

همانطور که گفته شد سبک بازی استراتژیک هست و موضوع آن جنگ های خلیفه های مسلمان و پادشاهان مسیحی در طول جنگ های صلیبی میباشد که شما میتونید در بازی به انتخاب خود یکی از این خلفا یا پادشاهان باشید. بازی دارای امکانات و گستردگی های زیادی مثل انواع سربازان و شوالیه های مسیحی و سوارکاران عرب است . شما میتونید دور قلعه خود خندق کنده و آن را از آب پر کنید ! یا میتوانید منجنیق بسازید و دیوار دشمن را تخریب کنید !

نسخه فارسی بازی جنگ های صلیبی 1


:: موضوعات مرتبط: برنامه , بازی , ,



دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2016برایpc
نوشته شده در پنج شنبه 6 اسفند 1394
بازدید : 183
نویسنده : سهیل

Pro Evolution Soccerامسال جشن ۲۰ سالگی سری را جشن می‌گیرد و به همین مناسبت کونامی سعی کرده تا با قدرت بیشتری نسخه‌ی جدید را وارد بازار کند و طرفدارهای قدیمی سری را راضی کند. در طی سال‌های گذشته و از سال ۲۰۰۸ شاهد افت این سری و جا ماندن آن از رقابت با سری FIFA بودیم. کونامی هر سال تغییرات گسترده‌ای را در بازی ایجاد می‌کرد تا اشتباهات سال گذشته‌ی خودش را جبران کند. غافل از این‌که در کنار تغییرات جدید، باز هم نکات منفی جدیدی را شاهد بودیم. متاسفانه طرفدارهای قسم خورده‌ی سری PES چشم خود را به روی ایرادهای بازی می‌بستند و هر سال از بازی راضی بودند. اما اگر بازی‌های قبلی را با دید فنی بررسی کنیم به عمق فاجعه پی می‌بریم. امسال نیز کونامی با همان وعده‌های تکراری بازگشته و ما نمی‌دانیم که باید به آن‌ها اعتماد کنیم یا خیر! بازی PES 2016 توسط موتور بازی‌سازی فاکس اِنجین توسعه داده شده است. همان موتوری که بازی مورد انتظار Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain نیز بر پایه آن ساخته شده است.

Pro Evolution Soccer 2016 PC-RELOADED

|آپدیت Update v1.03.01-RELOADED اضافه شد|

 

PES 16 pc cover small دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2016 برای PC

 


:: موضوعات مرتبط: بازی , ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد